Nauczyciel, obok rodziców, jest jednym z pierwszych autorytetów i wzorców osobowych dla dziecka. Dziecko pod opieką nauczyciela często spędza więcej czasu niż z własnymi rodzicami. Dlatego staramy się, aby w naszym zespole były osoby o ciepłym usposobieniu, życzliwe i cierpliwe w stosunku do swoich podopiecznych. To od zaangażowania, wiedzy, umiejętności i doświadczenia nauczycieli zależy to, jak wiele dziecko zyska w okresie przedszkolnym. Dotyczy to każdej sfery rozwoju dziecka – od rozwoju fizycznego poprzez rozwój społeczny i emocjonalny. Pod okiem naszych pracowników dzieci uczą się nawiązywania relacji z innymi, wzmacniają poczucie własnej wartości i rozwijają się intelektualnie.
Nasi nauczyciele, jak na każdego nauczyciela daltońskiego przystało, nieustannie motywują swoich podopiecznych do odkrywania świata. Dbają przy tym także o to, aby dzieci mogły prowadzić swoje poszukiwania w atmosferze wzajemnego szacunku, bezpieczeństwa i życzliwości. Wychowawcy grup stale rozwijają swoje umiejętności i podnoszą kwalifikacje zawodowe. Dzięki temu w pracy wykorzystują najnowsze koncepcje i metody pracy z dziećmi.
Wszystkie nauczycielki pracujące w naszym Przedszkolu posiadają dyplomy wyższych uczelni pedagogicznych. Wiele z nich posiada także dodatkowe kwalifikacje w zakresie m.in. pedagogiki specjalnej, logopedii czy nauczania języków obcych.
Uważamy, że istotę pracy wychowawczej z dziećmi stanowią pasja, zaangażowanie życzliwość. Kadra pedagogiczna pracująca w naszej placówce to najlepsi specjaliści w swojej dziecinie, która tworzy zgrany zespół, a praca z dziećmi daje im ogromną satysfakcję każdego dnia.
Dyrektor naszej placówki. Czuwa nad bezpieczeństwem dzieci oraz pracowników. Kieruje placówką, sprawuje nadzór nad zatrudnionym gronem pedagogicznym, oraz personelem administracyjno-obsługowym. Przed laty gdy szkoły i przedszkola były w Polsce w znakomitej większości państwowe angażowała się w ramach Społecznego Towarzystwa Oświatowego w powstawanie i funkcjonowanie placówek niepublicznych. Związana z poznańską oświatą od 27 lat, a ciągle aktywna w różnych strukturach działających na rzecz dzieci. Inspiruje i wspiera, a dzięki doświadczeniu zdobytemu na różnych poziomach edukacji i w zakresie wsparcia rodziny jest doskonałym negocjatorem. Z dziećmi najchętniej śpiewa, bawi się w kącikach i opowiada ciekawe historie. Dużo podróżuje po całym świecie, koniecznie z dobrą książką pod ręką. Choć lubi ciepło jest fanką sportów zimowych i gdy czas pozwala jeździ na łyżwach lub ucieka w góry na narty. Bycie żoną i mamą zawsze stawia na pierwszym miejscu ale zaraz za rodziną jest praca czyli przedszkole z przedszkolakami, pracownikami i rodzicami.
Pełna pomysłów i pogodna osoba. Kocha książki, muzykę i teatr. Pracując z dziećmi zawsze potrafi wyjąć asa z rękawa i zaskoczyć wszystkich dookoła swoimi umiejętnościami i kreatywnością. Dodatkowo wspiera nas podczas prowadzenia zajęć rewalidacyjnych. Ukończyła studia na kierunkach: zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, pedagogika specjalna oraz edukacja alternatywna w zakresie planu daltońskiego.
Ukończyła pedagogikę na UAM, posiada kwalifikacje jako terapeuta pedagogiczny. Jest nauczycielem z ogromnym doświadczeniem i wiedzą. Względem dzieci wykazuje dużo cierpliwości i empatii. W swojej karierze zawodowej zawsze stawiała na nowoczesne
metody wspierające rozwój dzieci. Prywatnie uwielbia aranżować ogród, dużo czyta, lubi
małe i duże podróże. Spełnia się w swoich zamiłowaniach kulinarnych. Rodzina, a teraz
szczególnie czwórka wnucząt daje jej pełnię szczęścia.
Ciepła, pełna pasji i energii osoba. Troskliwa, dbająca o innych. Lubi spacery i kontakt z naturą. W swojej pracy wykorzystuje dary Ziemi z którymi przybliża dzieciom wiedzę przyrodniczą. Zapalona cyklistka. Ukończyła studia wyższe na kierunku edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna.
Przygodę z nauczaniem rozpoczęła w 2006 r. Od tego czasu pracuje z dziećmi w roli anglistki oraz nauczycielki wychowania przedszkolnego. Ukończyła studia magisterskie na kierunku filologia angielska oraz studia podyplomowe z wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. W pracy z najmłodszymi ceni wartość relacji z dziećmi, dziecięcą spontaniczność i kreatywność. Jako nauczyciel kieruje się przede wszystkim empatią oraz kształtowaniem umiejętności wyrażania potrzeb u swoich podopiecznych. Uwielbia aktywne metody nauczania łączące ruch, muzykę, rytm oraz Pedagogikę zabawy. Prywatnie jest kinomanką, fanką kuchni włoskiej, uwielbia wycieczki i podróże, te bliskie jak i zagraniczne, a bezgranicznie – wszystkie te w bliskości natury.
Lubi zabawy muzyczno – ruchowe, teatralne i rozwijające aktywność twórczą dzieci. W swojej pracy najchętniej wykorzystuje zabawy połączone ze śpiewem i tańcem. Jej zainteresowania skupiają się wokół muzyki od klasyki po utwory Dance. Dodatkowo wspiera nas podczas prowadzenia zajęć rewalidacyjnych oraz jako nauczyciel wspomagający. Ukończyła studia na kierunkach: wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe oraz wczesne wspomaganie rozwoju dziecka.
Jest kreatywną i pogodną osobą, która zawsze stawia rozwój dziecka na pierwszym miejscu. Chętnie czerpie pomysły z pedagogiki zabawy. Lubi podróże i wycieczki rowerowe, a swój entuzjazm do odkrywania nowych miejsc stara przenosić się na najmłodszych. Ukończyła studia pedagogiczne na UAM zdobywając specjalizacje w zakresie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, poradnictwa i pomocy psychopedagogicznej oraz nauczania języka angielskiego.
Absolwentka UAM w Poznaniu. W zawodzie nauczycielki pracuje od 35 lat. Posiada umiejętności pracy z każdą grupą wiekową w przedszkolu, oraz z dziećmi w wieku nauczania początkowego w szkole.
Od dziecka chciała zostać nauczycielem i pracować z dziećmi. Spontaniczna, radosna, lubi wyzwania. Praca z dziećmi sprawia jej wiele radości i poczucia misji. Jako pedagog i mama wie, jak ważne dla dziecka jest poczucie bezpieczeństwa. Dlatego jest zawsze gotowa przytulić, porozmawiać, wysłuchać, bawić się i żartować z dziećmi. Hobbystycznie zajmuje się wyrobami cukierniczymi. Z jej rąk wychodzą prawdziwe arcydzieła.
Ciepła, szczera, otwarta i pełna radości osoba. Pracowała również jako dyrektor przedszkola. Dba też o rozwój fizyczny dzieci, jako terapeutka integracji sensorycznej poszukuje wciąż nowych form i metod pracy by je zaskakiwać. Lubi muzykę i taniec, gra na gitarze.
Obdarzona poczuciem humoru profesjonalistka, miłośniczka psychologii rozwojowej. Zaangażowana w pracę z dzieckiem, rodzicami i nauczycielami w nurcie integracyjnym, zawsze dobierając sposoby terapii i wsparcia do konkretnego dziecka i rodziny. Wolniejszy czas lubi spędzać w ruchu, z rodziną. Informacje dotyczące konsultacji znajdują się w zakładce Akademia Rodzica.
Od zawsze chciałam być i pracować dla innych.. i tak na mojej drodze stanęła Pedagogika Specjalna. Moim największym zainteresowaniem zawodowym są zaburzenia rozwojowe - głównie zaburzenia ze spektrum autyzmu oraz adhd. Owe zainteresowanie wymaga ode mnie poszerzania kwalifikacji, aby móc jak najbardziej holistyczne podejść do terapii i wsparcia moich Dzieci. Jednak myśląc o pracy z dzieckiem przede wszystkim myślę o relacji z nim. Jestem partnerem i przewodnikiem. Pokazuję świat. Eksploruję, doświadczam, bawię się, poznaję i marzę.. razem z dzieckiem. Chcę, aby działania terapeutyczne ubrane były w śmiech, zabawę i wspólny, fajny czas. Prywatnie żyję aktywnie - biegam, jeżdżę na rowerze, medytuje, morsuję.. korzystam z życia najbardziej jak się da.
Terapeutka z 20-letnim doświadczeniem w pacy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Ukończyła kursy i studia podyplomowe na UAM. Nauczycielka wychowania przedszkolnego, były dyrektor poznańskiego przedszkola. Pracuje z dziećmi 5 i 6-letnimi prowadząc indywidualną terapię i diagnozę oraz grupową profilaktykę z 4-latkami. Stworzyła własne narzędzia do badania wad wymowy oraz obszerne materiały ćwiczeniowe. Lubi pracować z dziećmi, one też chętnie uczestniczą w zajęciach. W wolnym czasie tworzy małe formy plastyczne. Jest instruktorem technik decoupage, ukończyła też warsztaty ikonopisania I i II stopnia.