Nauczyciel, obok rodziców, jest jednym z pierwszych autorytetów i wzorców osobowych dla dziecka. Dziecko pod opieką nauczyciela często spędza więcej czasu niż z własnymi rodzicami. Dlatego staramy się, aby w naszym zespole były osoby o ciepłym usposobieniu, życzliwe i cierpliwe w stosunku do swoich podopiecznych. To od zaangażowania, wiedzy, umiejętności i doświadczenia nauczycieli zależy to, jak wiele dziecko zyska w okresie przedszkolnym. Dotyczy to każdej sfery rozwoju dziecka – od rozwoju fizycznego poprzez rozwój społeczny i emocjonalny. Pod okiem naszych pracowników dzieci uczą się nawiązywania relacji z innymi, wzmacniają poczucie własnej wartości i rozwijają się intelektualnie.
Nasi nauczyciele, jak na każdego nauczyciela daltońskiego przystało, nieustannie motywują swoich podopiecznych do odkrywania świata. Dbają przy tym także o to, aby dzieci mogły prowadzić swoje poszukiwania w atmosferze wzajemnego szacunku, bezpieczeństwa i życzliwości. Wychowawcy grup stale rozwijają swoje umiejętności i podnoszą kwalifikacje zawodowe. Dzięki temu w pracy wykorzystują najnowsze koncepcje i metody pracy z dziećmi.
Wszystkie nauczycielki pracujące w naszym Przedszkolu posiadają dyplomy wyższych uczelni pedagogicznych. Wiele z nich posiada także dodatkowe kwalifikacje w zakresie m.in. pedagogiki specjalnej, logopedii czy nauczania języków obcych.
Uważamy, że istotę pracy wychowawczej z dziećmi stanowią pasja, zaangażowanie życzliwość. Kadra pedagogiczna pracująca w naszej placówce to najlepsi specjaliści w swojej dziecinie, która tworzy zgrany zespół, a praca z dziećmi daje im ogromną satysfakcję każdego dnia.
Dyrektor naszej placówki. Czuwa nad bezpieczeństwem dzieci oraz pracowników. Kieruje placówką, sprawuje nadzór nad zatrudnionym gronem pedagogicznym, oraz personelem administracyjno-obsługowym. Przed laty gdy szkoły i przedszkola były w Polsce w znakomitej większości państwowe angażowała się w ramach Społecznego Towarzystwa Oświatowego w powstawanie i funkcjonowanie placówek niepublicznych. Związana z poznańską oświatą od 27 lat, a ciągle aktywna w różnych strukturach działających na rzecz dzieci. Inspiruje i wspiera, a dzięki doświadczeniu zdobytemu na różnych poziomach edukacji i w zakresie wsparcia rodziny jest doskonałym negocjatorem. Z dziećmi najchętniej śpiewa, bawi się w kącikach i opowiada ciekawe historie. Dużo podróżuje po całym świecie, koniecznie z dobrą książką pod ręką. Choć lubi ciepło jest fanką sportów zimowych i gdy czas pozwala jeździ na łyżwach lub ucieka w góry na narty. Bycie żoną i mamą zawsze stawia na pierwszym miejscu ale zaraz za rodziną jest praca czyli przedszkole z przedszkolakami, pracownikami i rodzicami.
Pełna pomysłów i pogodna osoba. Kocha książki, muzykę i teatr. Pracując z dziećmi zawsze potrafi wyjąć asa z rękawa i zaskoczyć wszystkich dookoła swoimi umiejętnościami i kreatywnością. Dodatkowo wspiera nas podczas prowadzenia zajęć rewalidacyjnych. Ukończyła studia na kierunkach: zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, pedagogika specjalna oraz edukacja alternatywna w zakresie planu daltońskiego.
Ukończyła pedagogikę na UAM, posiada kwalifikacje jako terapeuta pedagogiczny. Jest nauczycielem z ogromnym doświadczeniem i wiedzą. Względem dzieci wykazuje dużo cierpliwości i empatii. W swojej karierze zawodowej zawsze stawiała na nowoczesne
metody wspierające rozwój dzieci. Prywatnie uwielbia aranżować ogród, dużo czyta, lubi
małe i duże podróże. Spełnia się w swoich zamiłowaniach kulinarnych. Rodzina, a teraz
szczególnie czwórka wnucząt daje jej pełnię szczęścia.
Ciepła, pełna pasji i energii osoba. Troskliwa, dbająca o innych. Lubi spacery i kontakt z naturą. W swojej pracy wykorzystuje dary Ziemi z którymi przybliża dzieciom wiedzę przyrodniczą. Zapalona cyklistka. Ukończyła studia wyższe na kierunku edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna.
Przygodę z nauczaniem rozpoczęła w 2006 r. Od tego czasu pracuje z dziećmi w roli anglistki oraz nauczycielki wychowania przedszkolnego. Ukończyła studia magisterskie na kierunku filologia angielska oraz studia podyplomowe z wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. W pracy z najmłodszymi ceni wartość relacji z dziećmi, dziecięcą spontaniczność i kreatywność. Jako nauczyciel kieruje się przede wszystkim empatią oraz kształtowaniem umiejętności wyrażania potrzeb u swoich podopiecznych. Uwielbia aktywne metody nauczania łączące ruch, muzykę, rytm oraz Pedagogikę zabawy. Prywatnie jest kinomanką, fanką kuchni włoskiej, uwielbia wycieczki i podróże, te bliskie jak i zagraniczne, a bezgranicznie – wszystkie te w bliskości natury.
Lubi zabawy muzyczno – ruchowe, teatralne i rozwijające aktywność twórczą dzieci. W swojej pracy najchętniej wykorzystuje zabawy połączone ze śpiewem i tańcem. Jej zainteresowania skupiają się wokół muzyki od klasyki po utwory Dance. Dodatkowo wspiera nas podczas prowadzenia zajęć rewalidacyjnych oraz jako nauczyciel wspomagający. Ukończyła studia na kierunkach: wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe oraz wczesne wspomaganie rozwoju dziecka.
Jest kreatywną i pogodną osobą, która zawsze stawia rozwój dziecka na pierwszym miejscu. Chętnie czerpie pomysły z pedagogiki zabawy. Lubi podróże i wycieczki rowerowe, a swój entuzjazm do odkrywania nowych miejsc stara przenosić się na najmłodszych. Ukończyła studia pedagogiczne na UAM zdobywając specjalizacje w zakresie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, poradnictwa i pomocy psychopedagogicznej oraz nauczania języka angielskiego.
Od dziecka chciała zostać nauczycielem i pracować z dziećmi. Spontaniczna, radosna, lubi wyzwania. Praca z dziećmi sprawia jej wiele radości i poczucia misji. Jako pedagog i mama wie, jak ważne dla dziecka jest poczucie bezpieczeństwa. Dlatego jest zawsze gotowa przytulić, porozmawiać, wysłuchać, bawić się i żartować z dziećmi. Hobbystycznie zajmuje się wyrobami cukierniczymi. Z jej rąk wychodzą prawdziwe arcydzieła.
Absolwentka studiow pedagogicznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Nauczycielka przedszkola z ponad dziesięcio letnim doświadczeniem pracy z dziećmi. Zajęcia sportowo ruchowe zawsze sprawiały jej największą radość dlatego postanowiła dodatkowo szkolić się w tym kierunku aby poprzez ćwiczenia gimnastyki korekcyjnej wspierać prawidłową postawę i harmonijny rozwój dzieci jako ważny element profilaktyki. Jej celem jest zarażać od najmłodszych lat dbaniem o zdrowe nawyki i sylwetkę. Prywatnie spełniona mama, która na pierwszym miejscu stawia rodzinę i wspólnie spędzany czas. Miłośniczka aktywnych wakacji na rejsach pod żaglami. Baterie ładuje na spacerach po lesie i wycieczkach rowerowych zdala od zgiełku.
Ciepła, szczera, otwarta i pełna radości osoba. Pracowała również jako dyrektor przedszkola. Dba też o rozwój fizyczny dzieci, jako terapeutka integracji sensorycznej poszukuje wciąż nowych form i metod pracy by je zaskakiwać. Lubi muzykę i taniec, gra na gitarze.
Obdarzona poczuciem humoru profesjonalistka, miłośniczka psychologii rozwojowej. Zaangażowana w pracę z dzieckiem, rodzicami i nauczycielami w nurcie integracyjnym, zawsze dobierając sposoby terapii i wsparcia do konkretnego dziecka i rodziny. Wolniejszy czas lubi spędzać w ruchu, z rodziną. Informacje dotyczące konsultacji znajdują się w zakładce Akademia Rodzica.
Od zawsze chciałam być i pracować dla innych.. i tak na mojej drodze stanęła Pedagogika Specjalna. Moim największym zainteresowaniem zawodowym są zaburzenia rozwojowe - głównie zaburzenia ze spektrum autyzmu oraz adhd. Owe zainteresowanie wymaga ode mnie poszerzania kwalifikacji, aby móc jak najbardziej holistyczne podejść do terapii i wsparcia moich Dzieci. Jednak myśląc o pracy z dzieckiem przede wszystkim myślę o relacji z nim. Jestem partnerem i przewodnikiem. Pokazuję świat. Eksploruję, doświadczam, bawię się, poznaję i marzę.. razem z dzieckiem. Chcę, aby działania terapeutyczne ubrane były w śmiech, zabawę i wspólny, fajny czas. Prywatnie żyję aktywnie - biegam, jeżdżę na rowerze, medytuje, morsuję.. korzystam z życia najbardziej jak się da.
Spokojna, dobrze zorganizowana, pełna pasji do tego, co robi. Gdy jako dziecko wychodziła na plac zabaw szukała młodszych od siebie dzieci, którym mogła zorganizować zabawę. Już wtedy wszyscy wiedzieli, że jej powołaniem jest praca na rzecz drugiego człowieka. Stąd wybór studiów - pedagogiki specjalnej, którą ukończyła na Uniwersytecie Wrocławskim. Posiada również kwalifikacje do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym, dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz do prowadzenia zajęć wczesnego wspomagania. Jej pasją jest wolontariat, stąd zaangażowanie w organizację imprez sportowych oraz bezpośrednich działań na rzecz najbardziej potrzebujących.
Terapeutka z 20-letnim doświadczeniem w pacy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Ukończyła kursy i studia podyplomowe na UAM. Nauczycielka wychowania przedszkolnego, były dyrektor poznańskiego przedszkola. Pracuje z dziećmi 5 i 6-letnimi prowadząc indywidualną terapię i diagnozę oraz grupową profilaktykę z 4-latkami. Stworzyła własne narzędzia do badania wad wymowy oraz obszerne materiały ćwiczeniowe. Lubi pracować z dziećmi, one też chętnie uczestniczą w zajęciach. W wolnym czasie tworzy małe formy plastyczne. Jest instruktorem technik decoupage, ukończyła też warsztaty ikonopisania I i II stopnia.