6.00-7.30   Gry i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci w kącikach zabaw i zainteresowań lub inspirowane przez nauczyciela; praca i zajęcia wspierające indywidualny rozwój dziecka
7:30-8.20   Poranki Krakowskie-praca z dzieckiem zgodna z założeniami innowacji. Praca indywidualna i wyrównawcza z dzieckiem o charakterze wychowawczym i stymulującym. Gimnastyka poranna.
8.20-9.00   I Śniadanie - przygotowanie do posiłku, czynności higieniczno-porządkowe, nakrywanie do stołu, kształtowanie nawyków kulturalnych.
9.00-11.00  Realizacja zadań edukacyjnych zgodnych z podstawą programową wychowania przedszkolnego według planu daltońskiego, w kącikach froeblowskich, w ramach realizowanych projektów.
11.00-11.30  Zupa - przygotowanie do posiłku, czynności higieniczno-porządkowe, nakrywanie do stołu, kształtowanie nawyków kulturalnych.
11.30-13.15  Realizowanie indywidualnie zaplanowanych zadań daltońskich. Zabawy dowolne w sali i na świeżym powietrzu. Spacery, gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze.
13.15-14.00  Obiad - przygotowanie do posiłku, czynności higieniczno- porządkowe, nakrywanie do stołu, kształtowanie nawyków kulturalnych.
14:00-17:00  Refleksja i relaksacja. Słuchanie wyciszającej muzyki, czytanie baśni i bajek przez nauczyciela. Spotkania w kręgu, pogadanki grupowe, omawianie dnia. Zabawy dowolne, ćwiczenia indywidualne dostosowane do możliwości dzieci, zabawy, gry edukacyjne i planszowe przy stolikach z małym zespołem, układanie puzzli. Zabawy manipulacyjne i konstrukcyjne w aktywnym korytarzu.