6.00-7.30 Gry i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci w kącikach zabaw i zainteresowań lub inspirowane przez nauczyciela; praca i zajęcia wspierające indywidualny rozwój dziecka
7:30-8.20 Zabawy z krakowską -praca z dzieckiem zgodna z założeniami innowacji. Praca indywidualna i wyrównawcza z dzieckiem o charakterze wychowawczym i stymulującym. Gimnastyka poranna.
8.20-8.30 przygotowanie do posiłku, czynności higieniczno-porządkowe, nakrywanie do stołu, kształtowanie nawyków kulturalnych.
8.30-9.00 Śniadanie – samodzielne komponowanie i nakładanie – nauka samodzielności
9.00-10.50 Realizacja zadań edukacyjnych zgodnych z podstawą programową wychowania przedszkolnego według planu daltońskiego, w kącikach froeblowskich, w ramach realizowanych projektów, zabawy na świeżym powietrzu .
10.50-11.00 przygotowanie do posiłku, czynności higieniczno-porządkowe, nakrywanie do stołu, kształtowanie nawyków kulturalnych.
11.00-11.30 II śniadanie lub zupa – samodzielne komponowanie i nakładanie – nauka samodzielności
11.30-13.15 Realizowanie indywidualnie zaplanowanych zadań daltońskich. W starszych grupach zabawy z krakowską. Zabawy dowolne w sali i na świeżym powietrzu. Spacery, gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze.
13.15-13.30 przygotowanie do posiłku, czynności higieniczno- porządkowe, nakrywanie do stołu, kształtowanie nawyków kulturalnych.
13.30-14.00 Obiad – samodzielne komponowanie i nakładanie – nauka samodzielności
14.00-17.00 Refleksja i relaksacja. Słuchanie wyciszającej muzyki, czytanie baśni i bajek przez nauczyciela. Spotkania w kręgu, pogadanki grupowe, omawianie dnia. Zabawy dowolne, ćwiczenia indywidualne dostosowane do możliwości dzieci, zabawy, gry edukacyjne i planszowe przy stolikach z małym zespołem, układanie puzzli. Zabawy manipulacyjne i konstrukcyjne w aktywnym korytarzu.